Прайс-лист
меню
26 років надійності
Новини

Покупцям

ПП "Метизи-94",

адреса: вул. Портова, 2. Запоріжжя 69006, Електронна пошта: metizy94@ukr.net
код ЕДРПОУ 24911663, ІПН 249116608293 св. 200023685
Директор: Пархоменко Олена Григорівна

Відділи реалізації на ПП Метизи-94 працюють за регіональним принципомБазовий прайс ПП "Метизи-94" - оптовий, але практикується відвантаження мотка, рулону.

Система резервування товару на складі
Умови оплати та система гарантування цін
Доставка
Отримання товару
Видача сертифікатів
Що потрібно для оформлення правильно податкової накладної
Про претензії

ТЕХНОЛОГІЯ УГОДИ:

   Всі питання про угоди вирішує тільки керівники регіональних відділів реалізації. Вони наділені всіма необхідними повноваженнями і великою довірою керівництва фірми. Директор участі в обговоренні угод не приймає. На ПП "Метизи-94" тільки коректне ставлення до покупця і виключений його обман. Якщо Вам здалося, що це не так, Вам слід терміново зв`язатися з директором підприємства, для того, щоб прояснити цю ситуацію.
   Якщо Ви вважаєте, що в роботі з нашим підприємством ситуація досягла рівня конфліктного, то Ви завжди можете повідомити суть конфлікту, безпосередньо, директору підприємства на e-mail: metizy94@ukr.net

   Отже, Ви зателефонували до нас на фірму:
  1. Повідомляєте, яку продукцію, в якій кількості, в які терміни Вам необхідно придбати;
   2. Укладаєте договір поставки; У випадку, якщо Ви домовилися про відтермінування оплати, продукція не буде замовлена до тих пір, поки поки до нас на підприємство не прийде оригінал договору з синіми печатками.
  3. Співробітник відділу реалізації виставляє Вам рахунок (в оригіналі по факсу, по e-mail); У випадку, якщо Ви не маєте можливості отримати договір, Ви можете отримати номер договору, номер рахунку по телефону - вирішувати Вам.
   4. Ви оплачуєте продукцію за безготівковим розрахунком або (приватні особи) готівкою грошима в будь-якому, зручному для Вас, комерційному банку. 
Без комісії можна заплатити в Креди Агриколь ( на наш рахунок в Кредіагріколі) и Укргазбанк (на наш р/р в УкрЕксім банку); При цьому Вам потрібно попередити операціоніста, щоб не брав у Вас гроші  за комісію, тому що в них з Метизи-94 є договір.
   5. Якщо Ви забираєте свою продукцію на умовах самовивозу, то Ваш представник (експедитор) зобов`язаний при собі мати довіреність. Якщо Ви вирішили скористатися нашою доставкою, то, перед відвантаженням, слід скинути довіреність нам на підприємство на факс. В обох випадках слід зауважити, що підпис на довіреності повинен бути ідентичний з підписом на видатковій накладній.
   6. Відвантаження продукції.

   7. Оформлення відвантаження. При самовивозі покупець отримує оригінали рахунку, видаткову накладну, податкову накладну (платники ПДВ), сертифікат якості, товарно-транспортну накладну. Якщо доставка здійснюється ПП "Метизи-94", то водій-експедитор отримує на руки вищезазначені документи, але видаткова накладна додається у двох примірниках, один з яких покупець після отримання товару зобов`язаний повернути продавцеві поштою разом з оригіналом доручення.
   8. Приймання товару покупцем за правилами, відповідним "Інструкції П.6 і П.7" У товарно-транспортній накладній покупець зобов`язаний зробити відмітку про отримання вантажу (печатка і підпис) навпроти назви свого підприємства.

Система резервування товару на складі

Для того, щоб бути впевненим, що Ви отримаєте замовлену зі складу продукцію необхідно з начальником відділу реалізації вирішити питання бронювання цієї продукції. Якщо продукція не оплачена, то начальник відділу має перебронювати цю продукцію кожні три дні. Якщо він цього не зробить, то резерв на неоплачену продукцію зникне. Якщо Ви частково оплатили замовлену продукцію, то Ваша продукція буде зарезервована на невизначений термін.

Якщо продукція, яку Ви зарезервували на складі буде закінчуватися і з`явиться покупець, який захоче викупити її, то начальник відділу зателефонує Вам і запропонує протягом дня сплатити зарезервовану продукцію або доплатити різницю. Якщо Ви вважаєте для себе недоцільним оплачувати за зарезервовану продукцію, то право викупити цю продукцію отримає інший покупець. У цьому випадку, Ви можете вимагати повернення грошей за частково оплачену продукцію або отримати частину сплаченої складської продукції (на частину продукції, яку Ви сплатили, ніхто не зможе претендувати).

Умови оплати та система гарнтування цін

Якщо Ви оплатили, то ціна на цю продукцію вже не буде змінюватися. Навіть якщо ціни зростуть до такого рівня, коли ми змушені будемо вантажити в збиток, то ми будемо відвантажувати Вам продукцію за гарантованими цінами. Неоплачена частина продукції буде відвантажуватися за цінами, які існують на момент відвантаження.
Ніщо так не впливає на довіру до покупця як 100%-а передоплата. Ми це знаємо і любимо передоплату.
Якщо Ви замовили продукцію, яка користується великим попитом, то ми можемо почати її виробництво і без отримання передоплати.
Якщо Ви замовляєте малоходовий вид продукції, то ми запитаємо частково оплатити цю продукцію. Відсоток передоплати буде залежати від виду продукції та її кількості.
Якщо Ви замовляєте ходову продукцію у великих кількостях, то ми теж зажадаємо часткової передоплати. Часткова передоплата нами використовується як гарантія того, що покупець потім не відмовиться від угоди.
Якщо Ви не знаєте наше підприємство і боїтеся робити нам передоплату, то ми можемо в багатьох випадках піти на те, що завантажимо товар в Вашу машину і коли товар буде в машині, Ви проведете передоплату. звичайно, якщо у нас не буде достатньо доказів безпеки цієї угоди, ми затримаємо Ваш автомобіль до моменту приходу Ваших грошей на наш розрахунковий рахунок.
Постійним нашим партнерам ми можемо давати продукцію з невеликою відстрочкою оплати або з оплатою по факту одержання товару. У кожного начальника відділу є свій ліміт на відвантаження без оплати, тому, якщо він вже видав достатню кількість товару в борг, то іншим, навіть самим надійним і привабливим покупцям він не зможе відвантажувати товар без оплати або з оплатою по факту. З цієї причини ми неохоче даємо в борг на тривалий термін.
У нас в договорі є цікавий пункт. Він говорить про те, що у випадку, якщо покупець взяв товар у борг і він несвоєчасно розплатився за цей борг, то через 15 календарних днів після настання крайнього терміну оплати настає відповідальність у вигляді штрафу в розмірі 100% від несплаченої суми. Цей пункт, враховуючи те, що він наступає через 15 календарних днів після невиконання зобов`язань, гарантує нам відсутніть тієї категорії покупців, які, купуючи товар, не планують своєчасно розплачуватися за нього.

Оплата рахунків ПП Метизи-94 через каси банків готівкою

Наше підприємство займається оптовою, а не роздрібною торгівлею, тому ми не маємо касового апарату і не торгуємо за готівку. Але, якщо приватній особі, приватному підприємцю або підприємству необхідно оплатити рахунок готівкою, то він зможе це зробити через будь-яке відділення українського банку.
При цьому покупець зобов`язаний сплатити цьому банку комісійні за переказ готівки.
Комісійні банкам не потрібно платити в разі сплати рахунків через Креді Агріколь банк.

Доставка

Ми можемо доставити Вам товар.

  •  до дверей;
  • на Ваш склад;
  • у Ваше місто на склад логістичної фірми;

Якщо продукція є в наявності і не потрібен час для її виготовлення, то доставку ми можемо здійснити в день оплати продукції через будь-яке зручне для Вас, логістичне підприємство.
Але така терміновість коштує дорожче.
Якщо Ви хочете заощадити на транспортуванні, Ви можете почекати кілька днів, поки наші фахівці сформують доставку по маршруту на великовантажний автомобіль.

Отримання товару

При прийманні Вами продукції обов`язково поставте підпис і печатку в ТТН про прийняття вантажу. У випадку, якщо виникла нестача, потрібно зробити відмітку про нестачу у ТТН (всіх примірниках) про кількість відсутнього товару і скласти за участю водія акт про нестачу. У випадку, якщо ви не зробите цих дій, ми не зможемо прийняти від Вас претензій про недостачу, чи  пошкодження товару, тому що у водія буде документальне підтвердження, що Ви отримали товар без проблем і ми не зможемо стягнути з винуватця вартість зниклого товару.

Нестачі виникають досить рідко - близько 1% поставок. Нестачі пов`язані, як правило, з тим, що водій частину вантажу залишив на попередньому місці розвантаження. Ми досить оперативно виправляємо ці недоліки.

Сертифікати

Наше підприємство надає нашим покупцям сертифікати якості, виписки з сертифікатів, безпосередньо від виробника. Але в одночас у зв’язку із втратою чинності з 01.01.2018 р. Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 р. № 46-93 “Про стандартизацію і сертифікацію” не підлягають обов’язковій сертифікації в Україні: 

  • дріт холодно волочильний;
  • вироби з дроту (ланцюги, цвяхи, сітки, огорожі, габіони);
  • лист металевий холоднокатаний;
  • вироби з металевого холоднокатаного листа (стрічка, перфорований лист, просіяно-витяжний, гнутий профіль та вироби з нього);
  • арматура з скловолокна;
  • вироби пластикові (сітка, огорожі);
  • бетонні стовпи;
  • кріпильні засоби нарізні та ненарізні  із заліза чи сталі (болти, гайки тощо).
Враховуючи дані зміни у законодавстві України просимо під час замовлення товару узгоджувати з нашим менеджером якісні характеристики товару.
З метою плідної співпраці та поставки саме того товару, який відповідатиме по якості меті його використання узгоджуйте  з нашим менеджером якісні характеристики товару на етапі його замовлення.

Своєчасне оформлення договору – бездоганна  податкова накладна

Просимо звернути увагу Покупців, що Податкова адміністрація листом №949/7/16-1517 від 06.04.11 (надалі лист)  роз’яснила її бачення, як повинна заповнюватися податкова накладна. Зокрема просимо звернути увагу п.31 листа, де вказано: „якщо номер договору відсутній, то у полі ”№” рядка „Вид цивільно-правового договору” необхідно проставляти прочерк”.
Згідно зі ст.181 Цивільного кодексу України, договір складається у формі єдиного документа, підписаного сторонами та скріпленого печатками.
Тому, якщо на момент видання податкової накладної в бухгалтерії Продавця немає підписаного обома сторонами договору, то в бухгалтера немає підстав визначати в податковій накладній № договору. Передруковувати, та надавати Покупцю ще примирник податкової  накладної коли з’явиться оригінал договору,  не дозволяє п.6 листа, та П.201.4 ПКУ, п.6,1 Порядку № 969, де визначено:  „Податкова накладна виписується у двох примірниках”. В Покупця має бути тільки один примирник податкової накладної. Тому, шановні бухгалтера –Покупці, доведіть до відома співробітників , які займаються  закупівлею, чому  підписаний договір треба як можна раніше надіслати Постачальнику. 
Що  правда є п30, де податкова припускає, що договір може бути укладений усно. Але при усному договорі, де закріплювати  номер договору?

Податкова накладна, в якій не вказаний номер договору, не вважається не дійсною. Але, в покупця є необхідність доведення, що податковий кредит, який визначений такою податковою накладною, пов’язаний з його господарською діяльністю.

Також нагадуємо, якщо  Ви стали платником ПДВ, або  змінили  свідоцтво про сплату ПДВ ,будь ласка , надайте копію нового свідоцтва  в нашу бухгалтерію .

Про претензії

У разі виникнення будь-яких претензій за кількістю і якістю, в терміни, передбачені інструкціями П.6 і П.7 потрібно вчасно поставити нас до відома про порушення, при прийманні скласти акт про факт порушення, який має обов`язково підписати водій. Потрібно чітко сформувати вид порушення, для цього наші фахівці допоможуть розібратися з нормативною документацією і правильно скласти претензію із зазначенням невідповідності ДСТ, ТУ, кількості продукції і т.д. У разі виявлення браку, видимого візуально, бажано сфотографувати продукцію і надіслати фото нам на електронну пошту. Незважаючи на те, що ПП "Метизи-94" - комерційне підприємство, а не виробниче ми всі вирішуємо з виробниками питання пов`язані із заміною продукції, у разі, якщо вона виявилася неякісною.


Новини
Замовити продукцію
Тут ви можете залишити ваше замовлення. Менеджер по регіону з вам зв'яжеться